Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
(1)
Filia Szczepanów
(1)
Autor
Reich Tomasz
(1)
Stępowski Robert
(1)
Zybertowicz Andrzej (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dane osobowe
(1)
Internet
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Zybertowicz, Andrzej (1954- )
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wywiady
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak działa system społeczny, w którym żyjemy? Kto decyduje o jego kształcie? Jesteśmy tylko jego ofiarami, czy także współtwórcami? Czy stać nas na przenikliwą diagnozę, która sięga istoty rzeczy? Czy tajne służby są przereklamowane, czy może na tyle potężne, by sterować całym systemem? Dzięki jakim instrumentom służby kreują tych, którzy odnoszą sukces, a eliminują innych? Jak media stabilizują system III RP? Jakie tytuły przejęły na tym polu zadania wykonywane dotąd przez słabnącą "Gazetę Wyborczą"? A zewnętrzne stabilizatory III RP? Do jakiego stopnia Donald Tusk jest klientem Angeli Merkel? Na ile trwa w śmiertelnym uścisku z Władimirem Putinem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Szczepanów
Brak informacji o dostępności: sygn. 323(438) (1 egz.)
Biblioteka nieczynna do 20240527
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej